Bloq

NVIDIA DLSS 3.5 ilə Alan Wake 2-də Yeni Era başlayır

Alan Wake II çoxdan, hətta 12 ildir gözlədiyimiz bir oyundur. Bəs niyə bir oyun bu qədər gecikə bilər? Alan Wake seriyası həm hekayəsi, həm də qrafik texnologiyaları ilə inkişafı çətin olan oyunlardan biridir.

Xatırlayırsınızsa, NVIDIA öz stendində yeni texnologiyaların yer aldığı oyunları nümayiş etdirmişdi. Təbii ki, Alan Wake 2 də bu stenddə öz yerini tapdı. Oyun xüsusilə NVIDIA DLSS 3.5 texnologiyası ilə diqqət çəkir. NVIDIA həmçinin demoları ilə DLSS 3.5-in töhfələrini nümayiş etdirdi.

Oyunun tərtibatçısı Remedy Entertainment də kinoteatrda xüsusi təqdimat keçirdi və biz bu təqdimatda oyunun 40 dəqiqəlik bir hissəsini izlədik. Bildiyiniz kimi Alan Wake seriyası qorxu mövzulu oyunlardan ibarətdir. Qaranlıq və işıq əksləri də bu seriyanın atmosferini yaratmaq üçün vacib elementlərdir. Burada, əlbəttə ki, Ray Tracing texnologiyası işə düşür.

DLSS 3.5 və yeni Ray Tracing alqoritmi ilə oyunun təqdim etdiyi imtiyazları, təqdimatlarda gördüyümüz məlumatlar və əlimizdə olan məlumatlarla daha yaxından nəzərdən keçiririk.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir