Uncategorized

Hal-hazırda 10 Ən Yaxşı Roguelike Oyunları!

Roguelike janrının tarixi təkcə onun populyar olması deyil – o, kimin onu nəyin müəyyənləşdirdiyini soruşmasından asılı olaraq, ikincidən ikinciyə dəyişir. Mütləq puristlər üçün son dərəcə ciddi təriflər olsa da, roguelikenin ümumi mənası ondan ibarətdir ki, o, orijinal Rogue-a aid edilən layiqli sayda keyfiyyətlərə malikdir. Bu atributlardan əlavə, onlar tez-tez janrlarına sadiqlikləri ilə deyil, yenilikləri ilə müəyyən edilir, çoxlu rogueliklər buraxılış illərində İlin Oyunu namizədliyinə təkan verirlər.

Roguelike’nin əsas tərifi – ən azı, oyunçuları tərəfindən daha tez-tez razılaşdırılan boş bir tərif – ölüm və yenidən işə salınma ilə nəticələnə bilən prosessual olaraq yaradılan “qaçışları” ehtiva etməsidir. Düzünü desəm, insanların razılaşa biləcəyi yeganə şey budur, baxmayaraq ki, illər keçdikcə metaproqressiyanı “roguelite” termini ilə deyil, roguelike ilə əlaqələndirmək daha çox yayılmışdır və bu, indi tez-tez düsturdan bu kateqoriyaya daxil olmaq üçün əlavə sapmalar daşıyır. Qısacası, roguelike, prosessual nəsil və oyunçu öz sistemlərini mənimsəyənə qədər təkrar ölümlərə vurğu sayəsində demək olar ki, sonsuz təkrar oynatılabilirliyə malikdir.

 

 

                                          Noita (2020)

                                             Metascore: 76

 

 

 

Noita, Finlandiyanın Nolla Games studiyası tərəfindən hazırlanmış roguelike oyunudur. 2020-ci ildə erkən girişi tərk etdi və qış mənzərələrindən və mağara klostrofobiyasından ilhamlanan bəzi qəşəng seçimlər sayəsində onu yaramaz janrda fərqləndirməyə kömək edən 2D piksel estetikası üçün dərhal tərifləndi. Onun retro estetikası Finlandiya mifoloji meylləri ilə tamamlanır və bu ölkənin epik Kalevalasına istinad edən bir intro ilə tamamlanır.

Prosessual olaraq yaradılan zindan parametrləri seriyasında bir qaçış boyu sehrlər vura və sənətkarlıq edə bilən oyunçu personajının sehrbazını izləyir. Bu, çoxlu partlayışlar, çılğın hərəkətlər və sinir bozucu ölümləri özündə əks etdirən xaotik bir təcrübədir – və onun daimi ölüm mexaniki vasitələrinin yenidən başlaması 2024-cü ildə bu yaramazlığı fəth etmək istəyən hər kəs üçün tez-tez rast gəlinən hadisə olacaq.

 

 

 

         Shiren the Wanderer: The Mystery Dungeon of                                              Serpentcoil Island (2024)

                                                  Metascore: 84

 

 

Shiren the Wanderer: The Mystery Dungeon of Serpentcoil Island developer Spike Chunsoft-un 2024-cü il buraxılışıdır və bu, Shiren the Wanderer seriyasının altıncı hissəsidir. Roguelike rol oyunu olaraq, o, janr üçün tanış ərazidə fəaliyyət göstərir, baxmayaraq ki, nə etdiyini təhlil etməzdən əvvəl, sadəcə olaraq edildiyi üçün vacib olduğunu qeyd etmək lazımdır: Shiren’in son əsas adı bundan 13 il əvvəl buraxılmışdı. biri, buna görə də serialın dirilməsi ümumiyyətlə təsirli bir feat idi.

Oyunçu prosessual olaraq yaradılan zindanlarda hərəkət edir və tipik RPG roguelike üslubunda canavarlarla döyüşür. Oyunçular zindanlarda məğlub olmuş başqalarını xilas edə bilər və Monster Dojo-nun tətbiqi onlara hekayə boyu qarşılaşacaqları xüsusi canavarlara qarşı öz sənətlərini inkişaf etdirməyə imkan verir. Əsaslı təmir edilmiş UI, eyni zamanda, bütün zamanların ən yaxşı Shiren the Wanderer təkliflərindən birini tamamlayır və təkəri yenidən ixtira etmək cəhdləri əvəzinə əvvəlki təkrarlamalarına hörmət edir və ona əsaslanır.

 

 

 

                                       Inkbound (2024)

                                              Metascore: 80

 

 

Inkbound, Monster Train roguelike göyərtə qurucusu ilə məşhur olan Shiny Shoe tərtibatçısının 2024-cü il buraxılışıdır. Inkbound bu oyunun şəcərəsinə əsaslanır və öz yanaşmasını təkmilləşdirir, növbəli, yuxarıdan aşağıya taktiki döyüş sistemindən istifadə edərək, hələ də Shiny Shoe-un mürəkkəb dizaynının əlamətdar xüsusiyyətlərini – sonsuz fərdiləşdirmə seçimlərini və çoxsaylı səfərlərdə qaçışları təzə saxlayan fərqlilikləri yaradır.
Inkbound həm də diqqətəlayiqdir, çünki o, tam hüquqlu bir hekayəni, Monster Train-dən çəkindiyi bir şeyi təqdim edir. Metaprogression baş qəhrəmanın, Ehtiyacsızın yavaş-yavaş Mürəkkəb dənizinin sirlərini açdığını görür. Bu, Hades’in hekayə inkişafının yavaş yanmasını xatırladan bir çəngəldir və bu yüksəkliklərə çatmasa da, ən yaxşı roguelike buraxılışlarından biri kimi özü üçün güclü bir vəziyyət yaradan bir oyunda hələ də xoş bir xüsusiyyətdir.

                                 Darkest Dungeon II (2023)

                                              Metascore: 81

 

 

 

Darkest Dungeon II uğurlu niş hit Darkest Dungeon-un davamı kimi Red Hook Studios tərəfindən hazırlanmış roguelike RPG-dir. Sonuncu başlıq yavaş-yavaş özünə uyğun bir hekayə ilə inanılmaz dərəcədə cəzalandırıcı roguelike kimi özünü göstərdi və Darkest Dungeon II 2023-cü ildə çıxanda ümidlər çox idi ki, o, eyni şəxsiyyəti miras alacaq və bir çox oyunçunun çoxlu oyunlarına görə sevdiyi yanaşmanı təkmilləşdirəcək.

 

Darkest Dungeon II döyüşü növbəyə əsaslanır və partiyada müəyyən güclü tərəflər üçün oynamaq üçün seçilə və yenidən təşkil edilə bilən çoxlu personajlar var. Qaçış zamanı birdən çox sistem fəaliyyətdədir, yalnız bir sağlamlıq problemi var; stress səviyyələri partiyanın çılğın əraziyə daha dərindən girməsini artırır və həddindən artıq stress, bir çox HP üçün xarakteri parçalayan və onlara mənfi xüsusiyyətlər verən döyüş ortasında çökməyə səbəb olacaq. Metaprogression, növbəti dəfə daha dərin, daha uğurlu səyahətləri asanlaşdırmağa kömək etmək üçün yeni simvollar və element seçimləri ilə mükafatlandırılan qaçışların sonunu görür və oyun dövrəsi inanılmaz dərəcədə faydalıdır.

 

 

 

                 Dead Cells: Return to Castlevania (2023)

                                                Metascore: 88

Dead Cells: Return to Castlevania, 2018-ci ildə buraxıldıqdan sonra başlayan və yazı zamanı dörd ödənişli DLC nümayiş etdirən uzun müddət davam edən Dead Cells-in buraxılışdan sonrakı dəstəyi üçün ən son DLC-dir. Castlevania-ya qayıdış bunların ən yaxşısı hesab olunur, iki sevimli titulun cəsarətli məşqi hər ikisinin ən yaxşı keyfiyyətlərindən uğurla istifadə edir və eyni zamanda onların maraqlı üsullarla qarışması nəticəsində yaranan məkanda yenilik yaradır.

Dead Cells: Return to Castlevania, Drakulanın qalası ətrafında gözəl bir mikro-povest təqdim edir və bir neçə saatlıq məzmunda Castlevania franşizasına çoxlu incə işarələr var. Drakulaya son patron kimi çatmaq adətən onu aşağı salmaq üçün çoxlu qaçış tələb edəcək, burada oyunçular Metroidvanias-a hörmət edən canavar öldürmə və bu janrın ən yaxşı SNES buraxılışlarından birində yersiz olmayan sirlərlə tanış olacaqlar. . Bu, özlüyündə gözəl hazırlanmış bir oyun olan gözəl nostalji hissəsidir və Ölü Hüceyrələrin hələ də ən yaxşı versiyasıdır – nəsil-nəcabətini nəzərə alsaq, çox şey deyir.

 

 

 

                                      Risk of Rain 2 (2020)

                                                 Metascore: 85

Risk of Rain 2, Hopoo Games tərəfindən hazırlanmış və Gearbox (Borderlands seriyası) tərəfindən nəşr edilmiş üçüncü şəxs atıcı roguelikedir. Bu, 2013-cü ildə hit olan “Risk of Rain”in davamıdır və 2020-ci ildə tam istifadəyə verilməzdən əvvəl ilk olaraq 2019-cu ildə Erkən Girişdə buraxılmışdır. Çıxış ilində oyun bir neçə fərqli ən yaxşı indi nominasiya qazandı və onun tənqidi qəbulu da müsbət nəticələndi. bu yazıdan etibarən 85 Metascore-a çevrildi.

Risk of Rain 2-nin ən yaxşı elementlərindən biri onun kooperativ oyunudur, hər bir oyunçu tamamlayıcı bacarıq dəstlərinə malik olan müxtəlif sağ qalan arxetipləri arasından seçim edə bilir. Digər maraqlı element, oyunçuların Yağış Riski 2 qaçışını ölümdən başqa bir çox başqa yolla bitirə bilməsidir; bir sıra son boss var və onlardan hər hansı birini məğlub etmək oyunu bitirəcək, digər gizli sahələr isə tələbləri yerinə yetirdikdən sonra əlçatan olur və son patronu tamamilə keçə bilər və qaçış da müsbət nəticələnə bilər. Dərin oyun və mükafatlandırıcı multiplayer təcrübəsi bunu 2024-cü ildə də aktual edir.

 

 

 

                                          Spelunky 2 (2020)

                                                   Metascore: 87

 

 

Spelunky 2, əksər insanların roguelikeləri müzakirə edərkən ilk düşündükləri deyil, lakin o, baş qəhrəman Ananın ölümündən sonra (bunların çoxu olacaq) özlərini dəyişdirən prosedur olaraq yaradılan zindanlar kateqoriyasına aiddir. Mossmouth və Blitworks tərəfindən hazırlanmış Spelunky 2 2020-ci ildə PC və PlayStation 4, 2021-ci ildə Nintendo Switch üçün və nəhayət 2022-ci ildə Xbox One və Xbox Series X/S üçün buraxıldı.

Spelunky 2, Osiris və Tiamat kimi fiqurlara istinadlarla qədim mifologiyadan böyük ilham alan 2D platforma oyunudur. Spelunky-dən insanların sevdiyi keyfiyyətlər, onun çevik platforması və gözəl estetikası var və üstünə bəzi yeniliklər əlavə edir – hinduşka montajı ən yaddaqalanıdır. Bu, bu iddianı dəstəkləmək üçün 87 Metascore ilə (başlığa tələbi sübut edən çoxlu portları ilə yanaşı) janrın bəzi böyükləri arasında yerini tamamilə qazanan yeni roguelikedir.

 

 

 

                                     Slay the Spire (2019)

                                               Metascore: 89

 

 

Slay the Spire, Erkən Girişdə ilk dəfə buraxıldığı zaman roguelike və göyərtə qurma janrlarını fırtına ilə vuran, ardınca 2019-cu ildə təqdimatı ilə onu bütün zamanların ən böyüklərindən biri kimi möhkəmləndirən nəhəng bir əmlakdır. Mega Crit Games tərəfindən hazırlanmış və Humble tərəfindən nəşr olunan Slay the Spire, oyunçulara qaçışları fərqləndirmək üçün müxtəlif xarakter arxetipləri arasında seçim etməyə imkan verən göyərtə qurma oyunudur. Bu oyunçuların kartları əlavə etmək, çıxarmaq və təkmilləşdirməklə əldə etdikləri göyərtələrdə dəyişikliklər edilir və döyüşləri daha da dəyişmək üçün əşyalar mövcuddur.

Slay the Spire-ın metaprogressiyası hekayə baxımından ağır deyil, lakin o vaxtdan bəri bir çox oyunun ilham aldığı, onun qurulması ilə bağlı qeyri-müəyyən sirləri yavaş-yavaş açıb, eyni zamanda oyunçulara daha dərin qaçışlar etmək üçün daha güclü seçimlər təqdim edən asılılıq yaradan oyun dövrəsidir. Onun sadə estetikası hər bir düşmən və boss üçün cazibədar bir çox təfərrüatı inkar edir və illərlə göyərtə quruculuğu yaradan janrın zirvəsində olandan sonra, nəhayət, Slay the Spire 2 elan edildi.

 

 

 

                        The Binding of Isaac: Rebirth (2014)

                                                    Metascore: 86

 

 

The Binding of Isaac: Rebirth 2011-ci ildə Flash oyun kimi hazırlanmış və mümkün olanlara ciddi məhdudiyyətlər qoyulmuş orijinal Binding-in remeykidir. Buna baxmayaraq, bu versiya inanılmaz hit oldu və 2014-cü ildə tərtibatçı Nicalis-ə onu PC, PlayStation 4 və PS Vita üçün yenidən hazırlamaq üçün yer açaraq, roguelikes-ə olan marağı canlandırmağa kömək etdi. Rebirth daha yaxşı mühərriki sayəsində çoxlu yeni məzmun təqdim edir. , və oyunun qəti versiyası hesab olunur.

The Binding of Isaac: Rebirth, təsadüfi bir toxum vasitəsilə prosedur olaraq yaradılan səviyyələrə malikdir, daha sonra digər oyunçularla paylaşıla bilər, beləliklə birdən çox adam eyni planda qaçmağa cəhd edə bilər. Oyun çox istiqamətli, yuxarıdan-aşağı atıcını ən çox xatırladır, baxmayaraq ki, zindan kəşfiyyatı gücləndiriciləri, sağlamlığı və qapıları açmaq üçün açarları tapmaqda çox vacibdir. Oyunun estetikası yaddaqalan tərzdə qroteskdir və qaçışların tamamlanması daha çox marşrutlara, yeni sonluqlara və yeni son patronlara gətirib çıxarır, oyun nağıl şəklində tamamlanana qədər oyun dövrəsini kifayət qədər uzun müddət saxlayır.

 

 

 

                                               Hades (2018)

                                                   Metascore: 93

 

 

Hades öz nəslinin ən nüfuzlu rogueliklərindən biridir. Supergiant Games tərəfindən hazırlanmış bu oyun estetik, hekayə, səs dizaynı və oyun mexanikasında möhtəşəm nailiyyətdir. Cəhənnəmdən qaçmaq və çoxdan qaçan anası ilə qovuşmaq istəyən Hades oğlu Zaqreusun hekayəsini izləyir. Yunan tanrılarının hamısına maraqlı şəxsiyyətlər və motivasiyalar verilir, hər qaçış və ölüm Zaqreus üçün həmyaşıdları ilə daha yaxşı tanış olmaq və qaçmaq üçün yeni dialoq və ya variantları açır.

Hades, müəyyən bir kateqoriya daxilində səlahiyyətlərin sayına əsaslanaraq bonuslar təmin edən, ağıllı quruluşları mükafatlandıran, prosedur olaraq yaradılan qaçışları və gücləndirmə sistemini təqdim edir. Oyun yuxarıdan aşağı hərəkət RPG kimi fəaliyyət göstərir, müxtəlif silahlar döyüşdə və ya atıcıdan ilhamlanmış olsun, tamamilə fərqli oyun üsullarını açır. Yadda qalan səs ifaçılığı və janrın ən yaxşı musiqilərindən bəziləri canlı yeraltı dünyasını rəngləndirməyə kömək edir və Hades, Zaqreusu yavaş-yavaş buxovlarından qurtula bilən güclü bir varlığa çevirən metaprogressiyaya malikdir – baxmayaraq ki, o, oyunçular kimi qayıdacaqdır, çox tez-tez təşəkkürlər oyunun inanılmaz mexanikasına.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir